Kenduri kahwin

3 Nov

Selain daripada seminar, majlis makan malam dan reunion, dewan kami juga sesuai digunakan untuk majlis kenduri perkahwinan. Kami menjamin persekitaran yang selesa dan menyenangkan. Apa yang perlu anda fikirkan adalah hanya aturcara majlis, susunatur dewan dan jemputan.

Dewan Rebana juga turut menyediakan katering untuk kenduri kahwin, termasuk makanan pengantin. Pendek kata, semuanya ditanggung beres! Untuk tetamu yang jauh, bolehlah terus menginap di Hotel kami dimana kami menyediakan harga yang istimewa. Untuk bilik jenis Standard, hanya RM 80 dan RM 106 untuk bilik jenis Deluxe. Harga ini adalah terhad kepada mereka yang menyewa dewan kami sahaja.

Mungkin ada yang beranggapan menyewa dewan untuk kenduri adalah pembaziran wang. Tetapi bagi kami, apa salahnya berbelanja lebih sedikit untuk hari yang istimewa berbanding dengan masa dan tenaga yang dapat dijimatkan. Tambahan pula, pakej yang kami tawarkan adalah sangat berpatutan (sila rujuk di bahagian ‘HARGA’) Selain itu, kami turut menyediakan ruang di hadapan dewan kami untuk kegunaan sepanjang majlis (ruang letak kereta untuk Hotel Rebana)

Ini adalah diantara contoh yang boleh kami cadangkan bagi mereka yang dalam perancangan untuk berkahwin dan mencari tempat yang sesuai untuk diadakan majlis kenduri perkahwinan.

Waktu yang disewa: 08:00 pagi sehingga 06:00 petang (10 jam)
Aturcara majlis:
08:00 Pagi – Persiapan untuk hiasan dan susunatur dewan
10:00 Pagi – Persiapan hidangan dan kelengkapan jamuan
11:00 Pagi – Majlis bermula dan ketibaan para tetamu
5:00 Petang – Majlis berakhir dan pihak pengantin bersiap untuk pulang
6:00 Petang – Tempat mula dibersihkan oleh pihak Dewan Rebana

Jumlah yang perlu dibayar: RM500 sahaja

Leave a comment